Please Click It!!

RaKan-raKAn blOG

Sunday, May 15, 2011

Guru..



Assalamualaikum wbt. dan Salam Sejahtera..

ermm...pasal guru..bukan cikgu di sekolah adalah guru tetapi sesiapa yang mengajar seseorang walaupun sekecil zarah..dia seorang guru..Ibu bapa kita juga seorang guru..nenek,datuk,kawan,polis,JPJ,Kastam,doktor dan sebagainya adalah seorang guru...

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan kepada guru-guru yang banyak berjasa kepada aku terutamanya guru-guru yang mengajar aku..

Tadika Kemas Kem Batu 10, Kuantan,
Tadikan Kemas (F) Bukit Mendi
Sek. Keb. Pengkalan Tentera, Kem BT. 10, Kuantan,
Sek. Keb. (F) Bukit Mendi,
SMK Sri Damai,Kuantan,
SMK Agama Pahang,

dan juga tempat ku belajar sekarang..
IPG Kampus Ilmu Khas, Cheras..


Jasa-jasa tetap ku kenang..

No comments:

Post a Comment

Sunday, May 15, 2011

Guru..



Assalamualaikum wbt. dan Salam Sejahtera..

ermm...pasal guru..bukan cikgu di sekolah adalah guru tetapi sesiapa yang mengajar seseorang walaupun sekecil zarah..dia seorang guru..Ibu bapa kita juga seorang guru..nenek,datuk,kawan,polis,JPJ,Kastam,doktor dan sebagainya adalah seorang guru...

Dikesempatan ini aku ingin mengucapkan kepada guru-guru yang banyak berjasa kepada aku terutamanya guru-guru yang mengajar aku..

Tadika Kemas Kem Batu 10, Kuantan,
Tadikan Kemas (F) Bukit Mendi
Sek. Keb. Pengkalan Tentera, Kem BT. 10, Kuantan,
Sek. Keb. (F) Bukit Mendi,
SMK Sri Damai,Kuantan,
SMK Agama Pahang,

dan juga tempat ku belajar sekarang..
IPG Kampus Ilmu Khas, Cheras..


Jasa-jasa tetap ku kenang..

No comments:

Post a Comment