Please Click It!!

RaKan-raKAn blOG

Monday, June 28, 2010

LagENda BudAk seTAn

salam...
bertemu kita kembali lagi..huhuhu
aku dh tgk citer Lagenda Budak Setan..aku bkn jiwang pun tp aku suka style farid kamil berlakon..huhu

aku suka lagu ost citer nie.. bila cinta..layan laa..





x lupe juga..
aku sertakan lirik nya..hee..

Bila cinta kini.

Tak lagi bermakna

Yang ku rasa kini

Hanyalah nestapa

Ditinggalkan cinta masa lalu


Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu

Yang ku sambut itu

Dengan segenap hatiku

Bila engkau pergi

Tinggalkanku



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Ternyata memilih

Cinta yang fana



Perginya dirimu

merobek jantungku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

Uuu...

Dalam harapan

No comments:

Post a Comment

Monday, June 28, 2010

LagENda BudAk seTAn

salam...
bertemu kita kembali lagi..huhuhu
aku dh tgk citer Lagenda Budak Setan..aku bkn jiwang pun tp aku suka style farid kamil berlakon..huhu

aku suka lagu ost citer nie.. bila cinta..layan laa..





x lupe juga..
aku sertakan lirik nya..hee..

Bila cinta kini.

Tak lagi bermakna

Yang ku rasa kini

Hanyalah nestapa

Ditinggalkan cinta masa lalu


Dulu kau tawarkan

Manisnya janjimu

Yang ku sambut itu

Dengan segenap hatiku

Bila engkau pergi

Tinggalkanku



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Ternyata memilih

Cinta yang fana



Perginya dirimu

merobek jantungku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan



Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku

Hingga ku terjatuh

Dalam harapan

Uuu...

Dalam harapan

No comments:

Post a Comment