Please Click It!!

RaKan-raKAn blOG

Wednesday, May 25, 2011

Aku Tertekan dengan Teknologi

Assalamualaikum..adoila..aku tertekan sungguh dengan teknologi ni..macam facebook,yahoo massenger,handphone dan sebagainya..Semua salah bagi aku..tak tau la apa nak jadi dengan aku nie..
Buat tu salah buat ni salah..Hopefully,,cuti ni aku akan jadi orang yang paling sibuk sekali dalam dunia supaya aku lari dari masalah benda2 teknologi ni..Memenigkan aku..Setiap kali mendatangkan masalah..Tapi korang semua jangan terasa..Ada satu HAL je yang bermasalah dengan teknologi ni..Kadang2 aku lebih suka hantar2 surat ni..Takdela teknologi sangat pun..

Ermm..Okla..Sape yang tersa tu maaflah..Aku nak bercuti ni dengan tenang..Aku rela sibuk dengan benda2 lain selain benda2 teknologi ni..

Salam..
P/s= Wak lu..Lu ingat Lu hebak ko???

No comments:

Post a Comment

Wednesday, May 25, 2011

Aku Tertekan dengan Teknologi

Assalamualaikum..adoila..aku tertekan sungguh dengan teknologi ni..macam facebook,yahoo massenger,handphone dan sebagainya..Semua salah bagi aku..tak tau la apa nak jadi dengan aku nie..
Buat tu salah buat ni salah..Hopefully,,cuti ni aku akan jadi orang yang paling sibuk sekali dalam dunia supaya aku lari dari masalah benda2 teknologi ni..Memenigkan aku..Setiap kali mendatangkan masalah..Tapi korang semua jangan terasa..Ada satu HAL je yang bermasalah dengan teknologi ni..Kadang2 aku lebih suka hantar2 surat ni..Takdela teknologi sangat pun..

Ermm..Okla..Sape yang tersa tu maaflah..Aku nak bercuti ni dengan tenang..Aku rela sibuk dengan benda2 lain selain benda2 teknologi ni..

Salam..
P/s= Wak lu..Lu ingat Lu hebak ko???

No comments:

Post a Comment